Ana Sayfa » Twitter Kodları » TwitPalas Benzeri Site , Uygulama (Twitter)

TwitPalas Benzeri Site , Uygulama (Twitter)

Bildiğiniz gibi Twitpalas sitesi çöktü ve erişim sağlanamıyor.. Sizde herkes gibi Twitpalasa benzer bir site, uygulama arıyorsunuz ama bulamıyorsunuz.

Bu paylaşımda sizlere Twitpalas benzeri güvenilir, sizin adınıza tweet atmayan tamamen güvenebileceğiniz twitpalas benzerinde site, (uygulama) önerisinde bulunacağım.

Önereceğim site hakkında birçok araştırma yaptım adınıza herhangi bir paylaşım veya sizin haberiniz yokken birilerini takip etme gibi durumlar söz konusu değildir. Tamamen güvenli bir sitedir.

Bahsettiğimiz twitpalas benzeri site, uygulama  Manageflitter sitesidir. Dünya genelinde yaklaşık 3.300.000 kişi kullanmakta. Site içerisinde yapabileceğiniz işlemler ;

Unfollow yapanları bulma

Profil resimi olmayan sahte kullanıcıları bulma

Aktif olmayan profilleri bulma

Gibi özelliklere erişim sağlayabiliyorsunuz. 

Bahsi Geçen Site › ManageFlitter

 

ManageFlitter sitesi nasıl kullanılır?

Sitenin tek kötü yanı Türkçe dil desteği olmamasıdır. Olur da nasıl kullanılacağını bilmeyen arkadaşlar için kısaca anlatayım.

Üst kısımda paylaştığım ManageFlitter resmi sitesinin linkine (butona) tıklayıp siteyi açalım.

Site menüsünde en sağda ” Sign In ” adında butona tıklayalım.

Karşımıza ” Connect to Twitter » ” adında bir buton çıkıyor . (Türkçesi: Twitter ile bağlan) Tıklayalım. Karşımıza Twitter ‘ın standart her uygulamaya izin verdiğimiz basit önerge yani ‘uygulamaya izin ver’ şeklinde uyarı geliyor uygulamaya izin ver ‘e tıklayalım. Siteye giriş yaptık, şimdi profilimizi analiz etmesini bekleyelim bu işlem 1 dakikadan az sürüyor, zaten ne kadar kaldığını gösteren % (yüzde) de mevcut. (Takip ettiği kişi sayısı çok yüksek olanlar için bu işlem süresi değişebilir.)

Twitter profilinizin analiz işlemi tamamlandığında, yani unfollow yapanları sahte hesapları tespit ettiğinde sizi direkt ”Not Following Back” (Türkçesi: Sizi Takip Etmeyenler) sekmesine atıyor. Bu kısımda sizi takip etmeyen kişileri görüyorsunuz.

Diğer bir kısım ”No Profile Image” (Türkçesi: Profil Resimi Olmayanlar) Bu kısımda ise profil resimi olmayan sahte profilleri görüyorsunuz.

Ve ”Inactive” (Türkçesi: Aktif Olmayanlar) Bu kısımda ise aktif olmayan kullanıcıları görüyorsunuz.

Yapamadığınız anlamadığınız veya problem yaşadığınız bir durum olursa alt kısımdan özel bir bilgi girmeden yorum yapabilirsiniz. Kısa sürede geri dönüş yaparım. Herkese kolay gelsin 🙂

TwitPalas Benzeri Site , Uygulama (Twitter)
Toplam 227 oy verilmiş
sizde oy vermeyi unutmayın (:

İlgini çekebilecek diğer konular

Silinmeyen Retweetler ve Tweetler

Silinmeyen Retweetler ve Tweetler

Bu konu yalnızca Profilde görünmeyen, Silinmeyen retweet ve Tweetler için hazırlanmıştır. Twitter profillerimiz de temizlik …

15 Yorumlar

  1. Avatar of tayfun

    TWİTPALAS kullanımı çok basitti sizin bu uygulamadan hiç bir şey anlamadım desem yeridir:)selam

  2. Avatar of tayfun

    sayın tayfun kardeşim çok yararlı bir site (Manageflitter) accayip faydası oldu kim fake kim yabancı kim takip etmiyo hepsi meydana çıktı sağol varol seni devamlı takip edecem twitpalasdan daha iyi bence

    • Avatar of tayfun

      Twitpalasın yerini tutmaz ama yinede onun yerini doldurabilecek güvenilir, izinsiz paylaşım yapmayan tek uygulama sanırım. Yorumunuz için teşekkürler

  3. Avatar of tayfun

    Uygulama şunları yapar kısmında tweet göndermek başka birini takip etmek gibi özellikler yazıyor ama siz tweet göndermez ve takip etmez demiştiniz göndereceği tweeti iptal etmek gibi imkan var mı

    • Avatar of tayfun

      Siz isterseniz tweet gönderiyor, ”Daha fazla arkadaşına tavsiye et” şeklinde bir uyarı veriyor. Paylaşmak isterseniz tweetle butonuna tıklamanız yeterlidir. Destek olmak istemezseniz görmezden gelip paylaşmayabilirsiniz. Yani kısacası otomatik paylaşım yapmıyor, size soruyor

  4. Avatar of tayfun

    merhaba. bende manageflitter calışmadi. “sign in” komutu hiçbir şekilde ćalışmıyor…

    • Avatar of tayfun

      Ben her gün kullanıyorum hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım. Sanırım internet explorer kullanıyorsunuz, farklı bir tarayıcı ile denemenizi tavsiye ederim.

  5. Avatar of tayfun

    Connect to Twitter ikonuna tıkladıktan sonra çalışmıyor. Opera ve Google Chrome tarayıcılarını da denedim. Ama çalışmadı.

  6. Avatar of tayfun

    connect to twittere tıklayınca hiç bişe gelmyo

  7. Avatar of tayfun

    Bu proğram iyide tek tek silme yapıyo o da çok yavaş oluyo hızlı bir şekilde silme işlemi yapamaz mıyız

    • Avatar of tayfun

      twitpalas dan daha hızlı diye biliyorum ve kendim de ara sıra kullanıyorum hatta daha dün gt yapmayan yaklaşık 600 kişiye 5 dakika da unfollow yaptım. Bir çok takip etmeyen unfollow uygulaması var ancak güven onayından geçmedikleri için blog da yer vermiyorum. Takip etmeyenlere unf kodu var blog için de birde onu deneyin isterseniz?

Bir Cevap Yazın

Bir yorum bırakmaz mısınız? Yardım almak isterseniz size geri dönüş yapabilmem için e-posta adresinizi girmeniz gerekir. Yardıma ihtiyacınız yok ise boş bırakabilirsiniz önemsiz bir kısımdır.


9 + 2 =


Endişelenme Bu Bir Reklam Değil

Bilgilendirme

Twitter Güncelleme

Twitter Kodları hergün olmasa da sizden gelen hata mesajlarına göre sık sık kontrol edilmektedir. Çalışmayan bir kod olursa iletişim kısımından bildirin lütfen! Ancak onun öncesin de basit hatalar dan dolayı problem yaşarsanız yorumları okumanız da fayda var. Son olarak güncelleme ve kontrol tarihi 17.06.2017